חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

המדריך למלחמה בהונאות ביגוד, בשמים, הנעלה ועוד – חלק שלישי
מחבר:ישראל נלחמת בהונאות רשת (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:17/04/2024
שעה:14:16:21

להלן מספר צעדים פשוט שלא דורש מכם הרבה כדי לקבל חזרה את כספכם:

1. צור קשר עם ספק התשלומים אם יש כזה כמו פייפאל למשל, ואם אין אז עם חברת האשראי שלך. אפשר ליצור קשר עם פייפאל גם באמצעות הטלפון, כנס לחשבון שלך, לחץ על צור קשר, בחר בשיחה טלפונית והתקדם לפי ההוראות. אם אין חברת תשלומים מסוג זה צור קשר עם חברת האשראי ובטל את העסקה, בלי זה לא תקבל את כספך חזרה.

2. עם ביטול העסקה הספק יצור אתך קשר באמצעות אימייל וטלפון ויפתח במסע איומים והפחדות, החל מתביעה ועבור באיום להגיע אליך הביתה שהרי יש לו את כתובת המשלוח. אל תתרגש, אם הספק היה מעז לתבוע או להראות את פרצופו אז הבעיה היתה נפתרת מזמן. עליך פשוט להתעלם, הקלט את השיחה אם אפשר, תן להם להשתלח ואז נתק את הטלפון, בין אם הם מזדהים בתור הספק או כחברת הגביה או כחברת האשראי שלך. הם יתקשרו לטלפון וגם לווטסאפ שלך ממספרים שונים, הם ישלחו אימיילים ממקורות שונים, הכל בא מאותו מקום, הדבר הנכון הוא פשוט להתעלם.

3. בשלב מסוים שירות התשלומים יבדוק את נכונותך להחזיר את הסחורה, תמיד השב שאתה מוכן לעשות זאת. היה ותגיע לשלב זה, בצע את ההחזרה באמצעות דואר רשום או דואר שליחים אבל רק עם כזה שיש מספר לו מעקב. תעד את מספר המעקב ודווח אותו לשירות התשלומים. מה שיקרה בהמשך זה שהספק לא יאסוף את החבילה או יטען שהתכולה אינה מה ששלח או כל שטות אחרת, אי לכך תעד גם את התכולה כך שתוכל להציג את התמונות אם תידרש לכך.

המשך בפוסט הבא.
17/4/2024 14:16 ישראל נלחמת בהונאות רשת המדריך למלחמה בהונאות ביגוד, בשמים, הנעלה ועוד – חלק שלישי